Findus Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jag har en fråga ! :o Hur dubbel quotar man ett inlägg tex jag trycker quote när nån har skivit nåt så kommer det upp en blå ruta , ja .... men jag har sätt dom som har 2st blå rutor :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Om man citerar ett inlägg där någon har citerat någon annan så blir det två rutor. T.ex. om jag skulle citera dig och så citerar nästa person mig så blir det två rutor i en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 skriv in quot igen kanske? ( jag hoppas du vet koden för quot) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Om man citerar ett inlägg där någon har citerat någon annan så blir det två rutor. T.ex. om jag skulle citera dig och så citerar nästa person mig så blir det två rutor i en. Neej jag menar inte det nu har jag en ruta men sen har jag sett dom som har 2st rutor som inte är i varandra som såhär ______ | | |_____ | ______ | | |_____ | Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 (redigerat) Aha ta svara på det ena sen kopierar du allt där sen tar du det andra inlägget och skriver där. Redigerat 11 Mars 2007 av yoadee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Om man citerar ett inlägg där någon har citerat någon annan så blir det två rutor. T.ex. om jag skulle citera dig och så citerar nästa person mig så blir det två rutor i en. Man trycker på citeraknappen vid ett inlägg. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Japp man trycker bara på citera på 2 olika inlägg. Man kan göra 3 och mer också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 (redigerat) Japp man trycker bara på citera på 2 olika inlägg. Man kan göra 3 och mer också ;) Press on + Citera. Like This. Redigerat 13 Mars 2007 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.