splintercell987 Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 (redigerat) Hur redigerar man .wam filerna på Worms World Party-skivan? Filerna är ju skrivskyddade. :( Redigerat 11 Mars 2007 av splintercell987 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 högerklicka på filen > egenskaper > skrivskydd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 högerklicka på filen > egenskaper > skrivskydd Det går inte. Det står "åtkomst nekad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 varför skulle du vilja radera filerna från en cd-skiva?? det skulle väl bara förstöra spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Om du ha en CD - brännare kan du göra så här: Först så kopierar du alla filer till hårddisken, gör dina ändringar, och sen bränner de på en ny skiva, gärna en CD-RW, då kan du bränna om den om det inte blir bra. Fast det är ett ganska klumpigt, och faktiskt lite olagligt sätt att göra det på. Jag tror det ska finnas nåt program som simulerar en CD spelare, men jag är inte riktigt säker. Det ska gå med Neros program, har jag för mig. Det bästa vore ju om samma filer fanns i Wormsmappen, kolla där om du inte redan har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 17 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Jag vill bara ha en enklare förklaring av fusket som finns på den här sidan:http://www.fuska.se/spel/pc/worms_world_party_fusk-s1195.html. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 För det första så har jag alldrig kört Worms, så jag bara gissar lite: I Worms mappen på C: disken, eller på vilken disk du nu har Worms på, finns det en mapp som troligtvis heter data, i den finns en annan mapp som heter missions. Däri finns det filer som heter nånting på mission.wam (mission[siffra].wam), som du kan öppna med anteckningar. Du kan kopiera filen du ska redigera till en annan plats, om du känner för att ha det normalt igen. I filen finns det en text där det står [HumanTeam], därunder finns det en del intällningar för ditt Team, om du vill ha mer av ett vapen, scrollar du ner tills du kommer till Ammo_[Vapen]=[nån siffra]. Du kan ändra [nån siffra] till -1 om du vill ha obegränsat av det vapnet. Hoppas att du fattar :student: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 (redigerat) DET GÅR INTE Redigerat 25 Mars 2007 av splintercell987 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Om det inte går på HÅRDDISKEN, kan det bero på att datorns Administratör har begränst behörigheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.