rosenrot Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Har blivit förvandlad till varg och måste hitta en sköld och ett svärd innan jag kommer vidare (är tillbaka i hembyn). Har hittat skölden, men inte svärdet. Denna ska tydligen finnas på en soffa någonstans. Problemet är bara att det inte finns en soffa! Vad jag tror är att man ska slå ned en man som går runt brinnande med ett svärd, men som inte går att träffa. (vet inte hur man gör). Inte är väl svärdet i samma rum där skölden var? Det måste vara någon information på just mitt spel som saknas, hittar inte detta för....... svärd. Nu lägger jag in skitspelet i skrubben och börjar spela super punch out istället. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 du ska gå till huset där fäktar mannen bor. Hon som har bebisen utanför gå sedan vänster om huset. där brevid en liten stapel med ved ir nåt sånt men där använd Sense ir hur det stavas men du vet det här när man ser på ett annat sätt där bredvid blinkar det då då ska du kräva då kommer du in i huset. där inne ligger svärdet ta det sen har du svärd och sköld :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rosenrot Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Tack för det, det hade jag nog inte kommit på själv. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg