Empire Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Hallå. Har fastnat totalt! Har dödat bossarna i templerna men nu är frågan, vad ska jag göra efter det? Har alla deras masker men fattar inte vad jag ska göra.. Skulle behöva lite hjälp på traven :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Du ska vänta till natten på tredje dagen och gå in i Clock Tower som öppnas då. När Skull Kid gör så att månen störtar, spela Oath to Order. Sen får du se vad som händer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamfearlezz Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Exakt som han sa, denna process kan du göra när som helst om än du bara har klarat en boss så länge du har Oath of Order. Om du vill att tiden ska gå snabbare så lyssnar du antingen på grannys story med night mask eller så spelar du song of double time flera ggr men det visste du kanske redan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Sen ska man möta skullkid och bli uppkäkad av månen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Empire Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Du ska vänta till natten på tredje dagen och gå in i Clock Tower som öppnas då. När Skull Kid gör så att månen störtar, spela Oath to Order. Sen får du se vad som händer. Tack som f*n! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Hur ska man ta liv på skull kid inget funkar ju månen störtar ju bara ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Du ska inte ta liv på Skull Kid. Du ska bara spela Oath to Order när du tagit alla remains. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 :( ok så man måste klara allt först? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toa Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 asså hur får man night mask? för typ jag såg den i nattshoppen men den kostade 400 nånting och jag kan bara bära 200 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) asså hur får man night mask? för typ jag såg den i nattshoppen men den kostade 400 nånting och jag kan bara bära 200 :( Gör så här för att kunna bära 500 hundra: spara till 500kr på banken sen som belöning ger han dig största wallet som kan bära upp till 500 sen stoppar du tjuven på midnatt första dan sen kan du köpa den i curistiru shop eller va de heter på 3:de dan.. :cool: Redigerat 7 April 2007 av MicKe_ZC95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Nej, så gör man för att få Adult Wallet (200 Rupees). För att få Giant Wallet (500 Rupees) så måste man klara Spider House i Great Bay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toa Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 aa tackar ;D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg