Scones Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Ja va tycker ni?? Inte det gamla vanliga me Bio å så men lite andra saker man kan bjuda sin tjej på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 min mamma kom med ett förslag =) bjud tjejerna på mcdonalds! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 min mamma kom med ett förslag =) bjud tjejerna på mcdonalds! Ja...hm...Ja kom på att den ja gillar älskar å rida,men ja e typ sämst i världen på det! Så man kan bjuda henne på att man ska åka å rida nån stans, då får hon iallafall ett gott skratt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Rida verkar bra ide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Rida verkar bra ide! ja e typ värsta sopan på de (har typ ridit 2gånger i mitt liv, å hon har typ vatt me i sm! så hon kommer nog få saj ett å annat skratt, men man får ju bjuda lite på sig själv!eller hur? :D Förresten har du ingen ide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Kommer iten på något just nu. Men jag ahr iten ridit någongång alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Tja den jag gillar är det nåt konstigt med: Hon gillar inte hästar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 (redigerat) Ja va tycker ni?? Inte det gamla vanliga me Bio å så men lite andra saker man kan bjuda sin tjej på. En fin fin resturang kanske?Hockey eller fotbollsmatch? Kommer du inte på vad du vill bjuda din tjej på så du frågar oss om det? Redigerat 24 Februari 2004 av Imaginary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Pröva inte denna: Vill du komma hem och spela halo hos mig? sket sig när jag pröva...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Har du provat det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 du måste gått värsta fel asså :huh: trodde du att det skulle fungara :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 (Imaginary @ 24/02-2004 18:19:26) Ja va tycker ni?? Inte det gamla vanliga me Bio å så men lite andra saker man kan bjuda sin tjej på. En fin fin resturang kanske?Hockey eller fotbollsmatch? Kommer du inte på vad du vill bjuda din tjej på så du frågar oss om det? nä asså ja har inte nån tjej för tillfället men ja e typ störtkär i en...så man kan ju behöva lite tips! ;) Hmmm...ja kanske kan bjuda henne på en fotbollsmatch.Hon gillar ju faktist fotboll också! Hmm...ja... Kassler:eh men hon ja gillar e typ galen i tvspel så det kanske kan funka! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.