Hoppa till innehåll

Favorit Rockband?


Winjaaa
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag lyssnar på jättemånga olika genrer, men när det gäller rock så e nog.

 

Mötley Crüe, Hardcore Superstar, Crashdïet, Alice Cooper, Imperiet, Ebba Grön, U2, Foo Fighters, Nirvana, Black Sabbath, Bullet For My Valentine, Queens Of The Stone Age, Alter Bridge, Helloween, Guns 'n' Roses, Nickelback, Stone Sour, Avenged Sevenfold, Seether, Volbeat, Pain, Linkin Park, Plan Three, Mustasch, Apocalyptica, Nuclear Blast Allstars, Takida, Green Day, Sabaton, Killswitch Engage, In Flames, Sonic Syndicate, Raised Fist, Rammstein...ojoj..dethär blev många, jag får nog ta å sluta nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aaahhh :pinch: jag lyssnar typ på allting. Nästan omöjligt att välja ut ett favvoband med tanke på alla olika genrer och stilar som finns inom rock. Jag lyssnar på både dom gamla klassiska rock och heavy-metal banden som Black Sabbath, Aerosmith, Led Zeppelin, Rush, Ozzy, Slayer, Metallica (stor favorit!), Guns 'n Roses, Nirvana etc. Sen så lyssnar jag på band som Korn, Marilyn Manson, NIN, In Flames (Dark Tranquility ibland) och ett par mer alternativa titlar. Sen så finns ju Red Hot Chili Peppers, Foo Fighters, Green Day, Linkin Park, 3dg, Lenny Kravitz (har faktikst gjort ett par bra låtar!!) och andra lite mer softish-band. Men nu får jag nog sluta innan det blir för mycket pop och för lite rock.

 

(och det här var bara de banden jag kom på just nu, finns massor mer... och bättre ;P)

Redigerat av Shaddy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...