Torkkel Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Hej, jag har precis gjort en paladin och är lvl 18, och jag undrar vilken talents grupp som är bäst? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Retro tror ja ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Gruppa för dungeons/raid instances så ska du va holy. Jag tillåter aldrig att en Dps paladin får dps'a därför deras dps gör inte så värst mycket om dem inte har tillräckligt bra gear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torkkel Skrivet 13 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Okej :P vad är Dps? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Damage per Second Kolla på www.wow-europe.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 kek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Retro tror ja ;) Retribution heter det (förkortas retri). Så här kan man se det: Retribution= mest skada Protection= precis vad det låter som holy= healing Många tycker att retribution är roligast och lättast att lvla och spela pvp med, och sedan så respeccar de när de kommer till 60 (eller 70), beroende på vad de vill göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 På lägre lvlar spelar det inte så stor roll om man är holy eller retri, men när man kommer högre upp så kan man välja att respecca till det ena eller det andra, beroende på om man vill springa i instanser eller pvpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Räcker igentligen att man respeccar en gång =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Gör så här: Välj retri. Var det tills du når max/väldigt hög lvl. Välj vad du vill göra. Respecca om det behövs. Själv har jag respeccat en gång, från retri/holy till bara retri. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Gå retri tills du får CS.. Den kan critta 2k i 70 och är instant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg