andi92 Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 vi satt och spelade gow och så stängde den av sig och så lät den konstigt och sen när vi skulle sätta på den igen så funkade den inte :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 min har också redan börjat låta skumt ibland. har inte ens haft den en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 (redigerat) andi92: Om du köpt den ganska nyligen har du nog garanti på den. kn3ckarn: Om ljuden som kommer från den låter ungefär som en slags fläkt elelr dator är det inget fel på den, alla 360-maskiner låter så. Jag har inte haft några problem än, däremot har mitt Just Cause på något sätt fått en massa repor. ;( Redigerat 13 Mars 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 andi92: Om du köpt den ganska nyligen har du nog garanti på den. kn3ckarn: Om ljuden som kommer från den låter ungefär som en slags fläkt elelr dator är det inget fel på den, alla 360-maskiner låter så. Jag har inte haft några problem än, däremot har mitt Just Cause på något sätt fått en massa repor. ;( ja, det vet jag, men det är nåt annat som låter konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andi92 Skrivet 13 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 men dom flesta 360 repar väl skivorna?men det lät inte som en fläkt .. det är kortslutning på något vis!:( nätagregat eller vad det heter har väl gått sönder .jag får se om det går på garantin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Jaa jag vet inte. mitt har inte lagt av. Men det har väl hänt att det har skrämt mig igenom att bara stänga av sig ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 jag ar tvärtom problem med min... den slår inte av.. när jag slår av den så forsätter fläkten snurra så måste jag slå på den igen och sen slå av den så slår fläkten också av O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lagge_92 Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 isamannen. den låter så om du har i en plug and play laddare, för att den fortsätter att ladda kontrollen efter du stängt av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Ja, den stänger av men fortsätter att ladda HK:n. Jag drar alltid ur sladden efteråt, så det rör inte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Aa. Mitt funkar väl fin fint nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 min började brumma som f*n förut och så kollade jag skivan som hade blivit repad som f*n. j*vla skitkonsoll alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Dom repar skivor om man flyttar dom medans man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.