fimpen Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Måste nu verkligen bumba upp den här tråden? Snacka om trollinlägg. 3 dagar senare är vääääärkligen inte att bumpa upp en tråd... Du säger samma sak om alla trådar-.- Ontopic det är ju bara att fråga t.ex... Välj en siffra: 1. du är söt 2. du är snäll 3. du är gullig 4. du har fin kropp 5. du är asfin 6. jag älskar dig 7. allt på listan sötnos testa nått sånt funkar garanteratxD Citera
MursCruento Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Säg "du är söt" då ler hon *:)* och så frågar du om hon vill gå på bio Citera
Dretskit Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 Säg "du är söt" då ler hon *:)* och så frågar du om hon vill gå på bioEller så säger hon: Tyvärr så kan jag inte säga det samma. =P Citera
Gäst Tour Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 Fråga om hon tar den i 2an? :o Citera
Baranoi Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 Fråga om hon tar den i 2an? :o Haha! Vad är det för flashback-fasoner jag ser här i vårat trevliga spelforum? :D Citera
Gäst Tour Skrivet 6 December 2007 Rapport Skrivet 6 December 2007 Fråga om hon tar den i 2an? :o Haha! Vad är det för flashback-fasoner jag ser här i vårat trevliga spelforum? :D Flashback FTW! Där säger de vad de tycker! Citera
MursCruento Skrivet 6 December 2007 Rapport Skrivet 6 December 2007 Säg "du är söt" då ler hon *:)* och så frågar du om hon vill gå på bioEller så säger hon: Tyvärr så kan jag inte säga det samma. =P jo det kan hon ju också säga Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.