Hoppa till innehåll

Halo3? Halo Wars?


Halo_Winner
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Va? MC är ingen vanlig Spartan han är en över Spartan eller vad jag ska säga!

 

Spartan är dom mest tränade krigarbna i Hela Halo Storyn. MEN Spartaner fanns öven i den Grekiska Mytologin. Assa som ni kanske vet så tränades Killar Mycket hårt förr i tiden i den grekiska staden Sparta. Om dom här spartanerna återvände så Blev dom avrättade. deras Motto var "Kom Hem Med Sköld Hem eller med Armen på Skölden"

 

Mycket intressan om att läsa det! Mycket mer finns i Halo. Blandannat Djur. Bruternas ursprung är Gorillor. Dom kollade på doms rörelse så fick dom iden av en ny sort till halo2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga mig om Halo 3 eller Halo Wars? men vad tror ni om dom spelen igentligen? tror dom kommer bli dom bästa till xbox 360 B)

 

MC är faktiskt TVÅ ranker högre än de andra spartans. I boken "The fall of Reach" blir han först befodrad till "Squad Leader" och sedan "Master Chief".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga mig om Halo 3 eller Halo Wars? men vad tror ni om dom spelen igentligen? tror dom kommer bli dom bästa till xbox 360 B)

 

Hmm.- Joo det hörs på namnet :P Men The Fall of Reach är den enda boken av dom jag inte har!

 

Jag är intresserad av det där med Spartaner! Eftersom det kommer ifrån den Grekiska Mytologin!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga mig om Halo 3 eller Halo Wars? men vad tror ni om dom spelen igentligen? tror dom kommer bli dom bästa till xbox 360 B)

 

Den enda jag inte har är "Ghosts of Onyx" :evil: Men visst, allt som har med ordet "spartan" att göra lockar väl mig med :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...