Halo_Winner Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 25 Mars 2007 Fråga mig om Halo 3 eller Halo Wars? men vad tror ni om dom spelen igentligen? tror dom kommer bli dom bästa till xbox 360 B) 30? nää det är bara Spartaner! Masterchief är en klass över! Inte i Halo3. eftersom Spartanerna är utdöda Citera
xpliT Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Skrivet 25 Mars 2007 Master Chief är bara en Spartan, det finns flera Spartaner så det är inte alls dåligt att man kan ha flera än en Spartan.. <_< Citera
Angelo Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Skrivet 26 Mars 2007 va är RTS är det typ som age of metolegy??? :unsure: det här är lite noobigt men va är en spartant :D Citera
Halo_Winner Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 27 Mars 2007 Va? MC är ingen vanlig Spartan han är en över Spartan eller vad jag ska säga! Spartan är dom mest tränade krigarbna i Hela Halo Storyn. MEN Spartaner fanns öven i den Grekiska Mytologin. Assa som ni kanske vet så tränades Killar Mycket hårt förr i tiden i den grekiska staden Sparta. Om dom här spartanerna återvände så Blev dom avrättade. deras Motto var "Kom Hem Med Sköld Hem eller med Armen på Skölden" Mycket intressan om att läsa det! Mycket mer finns i Halo. Blandannat Djur. Bruternas ursprung är Gorillor. Dom kollade på doms rörelse så fick dom iden av en ny sort till halo2. Citera
Wave Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Skrivet 31 Mars 2007 Fråga mig om Halo 3 eller Halo Wars? men vad tror ni om dom spelen igentligen? tror dom kommer bli dom bästa till xbox 360 B) MC är faktiskt TVÅ ranker högre än de andra spartans. I boken "The fall of Reach" blir han först befodrad till "Squad Leader" och sedan "Master Chief". Citera
Halo_Winner Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 31 Mars 2007 Fråga mig om Halo 3 eller Halo Wars? men vad tror ni om dom spelen igentligen? tror dom kommer bli dom bästa till xbox 360 B) Hmm.- Joo det hörs på namnet :P Men The Fall of Reach är den enda boken av dom jag inte har! Jag är intresserad av det där med Spartaner! Eftersom det kommer ifrån den Grekiska Mytologin! Citera
Wave Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 Fråga mig om Halo 3 eller Halo Wars? men vad tror ni om dom spelen igentligen? tror dom kommer bli dom bästa till xbox 360 B) Den enda jag inte har är "Ghosts of Onyx" :evil: Men visst, allt som har med ordet "spartan" att göra lockar väl mig med :D Citera
Halo_Winner Skrivet 2 April 2007 Författare Rapport Skrivet 2 April 2007 Jaha. joo det gör juh det :P Inga av er som skriver här som spelar Halo2 live? Inga här som har några fler fråger? Citera
xpliT Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 Jag brukade spela online, men nu är mitt Live slut och jag spara till C&C 3. Köper kanske Live samtidigt eller efter det. Citera
Halo_Winner Skrivet 3 April 2007 Författare Rapport Skrivet 3 April 2007 Jag brukade spela online, men nu är mitt Live slut och jag spara till C&C 3. Köper kanske Live samtidigt eller efter det. Jaha. men du har väl Gold? Jag heter Eyze 7 Citera
Halo_Winner Skrivet 4 April 2007 Författare Rapport Skrivet 4 April 2007 Hade, bara Silver nu .. :| Aj dåe.då kan man juh inte ens spela. bara chatta! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.