skellingtonFFS Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Skrivet 16 Mars 2007 Jaha, vill ni ha svar på mågot? för jag kommer kunna ge er deT! fattar inte hur du kan veta det där, men ok då ;)kan man bara spela som spartan? det tycker jag var lite synd... Citera
Halo_Winner Skrivet 17 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 17 Mars 2007 Jag har fått reda på info av många hemsidor och av många tidnigar videos osv. Men... Du spelar bara mot Covenanterna och det är väldigt konstigt om du kommer spela som Ailen och möt MC? Njaa du komemr nog bara kunna spela som Spartan. Själv är jag förvånad att MC har samma dräkt (Mark VI) I Halo Wars. men i Halo CE har han inte den. för att i Halo2 får han den. det hänger inte ihop. Citera
xpliT Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Skrivet 17 Mars 2007 Har för mig att jag har läst att man ska kunna spela som covenant också.. Och Spartaner kommer nog inte vara standard soldater, Marines kommer nog vara det. Det som du har skrivit är igentligen bara gissningar (utom att det händer för Halo CE), jag gissar också Citera
Halo_Winner Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 18 Mars 2007 Jag är inte säker på det om Covenanterna. nej det är inte gissningar. Men Spartanerna dör ut på Reach bland annat där utspelar sig Halo Wars. så som jag sa. både Marinerna och Spartanerna kommer vara med i Krigen.. Citera
xpliT Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Skrivet 21 Mars 2007 Ja, men tror du verkligen Spartanerna kommer vara standard? Och kan du skriva vart du fått reda på allt det där och vad av det du har skrivit är gissningar? Citera
Wave Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Skrivet 22 Mars 2007 Alla som har sett trailern te Halo Wars borde fatta att man inte bara spelar som spartans. Halo Wars kommer vara ett "Age of Empire" liknande spel, alltså att man bygger byggnader, soldater (OLIKA såklart) m.m. Citera
Halo_Winner Skrivet 22 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 22 Mars 2007 Alltså ett RTS. Stor nyhet... Jätte. Jaaa. jag har inte sagt att man spelar som Spartans Utan Att dom kommer vara med. Japp det är ett RTS spel... Jag har fått reda på mycket igenom: Halo3 sökt på google. Bungie.com HaloPedia.Troubleshoots.com tror jag att det stavas. Halo Planet. Halo Games. Play Tidningar. massor! Spartanerna var massor innan slagt som Reach. därför kommer dom vara med! MEN dom där ut på Reach! Citera
xpliT Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Skrivet 23 Mars 2007 Klart att dem kommer vara med. Om du gillar Halo så rekomenderar jag HaloReactor.com Det är en svenska Halo sida. Citera
Halo_Winner Skrivet 23 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2007 Alltså ett RTS. Stor nyhet... Hmm. joo jag har nog varit dör och letat med, en annan är baa www.gameReactor.com Citera
BLITZFREEDOME Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Skrivet 24 Mars 2007 Fråga mig om Halo 3 eller Halo Wars? men vad tror ni om dom spelen igentligen? tror dom kommer bli dom bästa till xbox 360 B) Jag tror Halo 3 ja me! Jag tror jag inte gillar halo wars för där e det typ 30 masterchief. Men det kanske det e i halo 3 me, Vem vet.... Hoppas Inte det Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.