rg_fuskare Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Varför lägger du inte dem i snabbkomandot då? Det har jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 De går la bara till 2an <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 26 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 besegrar man clayton innan kameljonten(glömt namne :P ) så räknas det som att bossen är avklarad(jag har gjort de) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Jag gör me de, bara segt att döda kamelonten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 men de tidigare gångerna har jag alltid dödat kameljonten först xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 De är ju bara extremt onödigt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Draken i Hollow Bastion. Tror jag försökte med den 15 gånger, fast då var jag bara i level 40 eller så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 hmm svår fråga kanske malificent seprioth är ju inte så jätte svår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Sephiroth är jävligt svår i ettan, har redan gett upp hoppet på honom. Klarade av honom idag i tvåan däremot... hälig känsla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 23 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 sephiroth i kh2 e ett skämt! men inte kh1 sephy xD aja, BTT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 I KHII Final Mix så får man möta alla i organisation XIII i slutet av spelet. Axel där är f*n skitt stark. Dett liv går ner ständigt och arenan är så litten man hinner inte göra något innan man dör. Men det e bra att dom la in det, så har man något o göra när man e färdig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Ja nu när man är färdig med spelet finns ju typ inget att göra -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg