raningwind Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Riku Är klart svårast i ettan ;: han har turbo och jag dog mest av honom :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 vilken av fajterna? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Hade bara lite problem med Riku/"Ansem", men dog kanske 2ggr sen klara jag han. Den lättaste bossen är nog Behemoth. Så otrolig lätt boss ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 japp, och när jag klarade honom för först gången trodde jag att han var sista bossen xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Vem? Riku/"Ansem"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 båda och(altså R/A och behemoth) =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 jo den tanken slog mig också :P Men nejnej, här kommer en värld till <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Ja f*n det trodde jag också... hade det skitt svårt efter i den sista världen. I de där stället där man ska ta sönder den där heartless symbolebn genom att döda en massa heartless. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) ja me, på de sista stället satt ja fast i en halv vecka(jag startade tillochmed ett ämne om de: http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=62698&hl= :lol: jesus, nästan 2 år sen nu xD) Redigerat 1 Mars 2008 av Yiazmat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Oj så du fick altså ingen hjälp, jobbigt! Kom på ett nytt ämne någon. Vet inte vad jag ska disskutera om mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 kanske BTT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 öh, BTT? Vad är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg