agiyr Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 ska du byta linnone har du både gligar och carepumt som slår grås, ta någon som slår vatten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sapprion Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Vilken ska jag då ha som är ground och som tar ut vatten dA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 en med mycket HP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) Mitt ännu-inte-färdiga lag: Shuckle lv 83: Substitute Toxic Double team Rest Hypno lv 94: Psychic Hypnosis Nightmare Dream Eater Politoed lv 100: Surf Hydro Pump Ice Beam Hypnosis Cacturne lv 79: Faint Attack Needle Arm Pin Missile (skall tas bort) Focus Punch (gav den när jag inte visste vad den gjorde) Pidgeot lv 86: Fly Wing Attack Mirror Move Quick Attack Relicanth lv 75 (har den av nostalgiskäl): Ancientpower Dive Rock Tomb Hydro Pump Avbytare: Walrein 84, Beautifly 69, Seaking 95, Salamence 67, Swellow 69, Dragonite 70 Redigerat 18 Mars 2007 av Perisoreus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) Mitt nuvarande team på netbattle: Electrode @ Leftovers Trait: Soundproof EVs: 252 HP / 252 Spd / 4 SAtk Timid Nature (+Spd, -Atk) - Explosion - Mirror Coat - Thunderbolt - Thunder Wave Zapdos @ Salac Berry Trait: Pressure EVs: 4 HP / 252 Spd / 252 SAtk Modest Nature (+SAtk, -Atk) - Hidden Power [ice] - Toxic - Thunderbolt - Charge Raichu (M) @ Leftovers Trait: Static EVs: 4 HP / 252 Spd / 252 SAtk Modest Nature (+SAtk, -Atk) - Thunderbolt - Wish - Charge - Hidden Power [ice] Electabuzz (M) @ Liechi Berry Trait: Static EVs: 4 HP / 252 Atk / 252 Spd Adamant Nature (+Atk, -SAtk) - Brick Break - Endure - Iron Tail - Seismic Toss Jolteon (M) @ Petaya Berry Trait: Volt Absorb EVs: 4 HP / 252 Spd / 252 SAtk Timid Nature (+Spd, -Atk) - Hidden Power [ice] - Thunder Wave - Thunderbolt - Wish Magneton @ Salac Berry Trait: Magnet Pull EVs: 252 HP / 4 Def / 252 SAtk Modest Nature (+SAtk, -Atk) - Thunder Wave - Thunderbolt - Shock Wave - Toxic Redigerat 18 Mars 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
inflames Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 zantera du får en 10 du har en bra blandning rs_fuskare har ochså en bra blandning så en 10 till dig girafraiglove du är en bra blandare 10 sapprion du får en 5 det var ett starkt team men lite dålig blandning tuvär:( sapprion igen ditt andra team var bättre en 8:a perisoreus ett bra och typstarkt lag (alltså blandat)9 fasst du borde byta ut relicanth mot en salamence så har du en drake iaf och aigyr starkt men en tråkig blandning visst electriska pokemon är bra men jag kan nog klå dig med ground så det krävs en liten blandning så en 4..:( tyvär så håller jag på att utväckla mitt team men det kommer bli dom här blastoise charizard/camerupt (spelar ingen roll dom ska båda ha rock eld och ground) mewtwo pikachu/raichu eller kanske en raikou när jag har den rayquaza kommer inte ihåg den sista ska uppdatera när jag tittar på min lista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Golem-100 Explosion,Rollout,Rock tomb,Strength Groudon-100-Fire Blast,Solarbeam,Earthquake och Slash Linoone-100-Surf,Cut,Thunder,Rocksmash Steelix-100-Earthquake,Iron Tail,Rock Slide. Sappiron 10/10 för att de e Ground typ! Girafariglover 10/10 jag gillar det, de e ett bra team!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 zantera du får en 10 du har en bra blandning rs_fuskare har ochså en bra blandning så en 10 till dig girafraiglove du är en bra blandare 10 sapprion du får en 5 det var ett starkt team men lite dålig blandning tuvär:( sapprion igen ditt andra team var bättre en 8:a perisoreus ett bra och typstarkt lag (alltså blandat)9 fasst du borde byta ut relicanth mot en salamence så har du en drake iaf och aigyr starkt men en tråkig blandning visst electriska pokemon är bra men jag kan nog klå dig med ground så det krävs en liten blandning så en 4..:( tyvär så håller jag på att utväckla mitt team men det kommer bli dom här blastoise charizard/camerupt (spelar ingen roll dom ska båda ha rock eld och ground) mewtwo pikachu/raichu eller kanske en raikou när jag har den rayquaza kommer inte ihåg den sista ska uppdatera när jag tittar på min lista hidden power ice tar ALLA ground typer med ETT slag! Och jag ändrade tillbaka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Jag gillar Agiyrs lag faktiskt 10/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg