XX2 Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Skrivet 14 Mars 2007 Jag har gått in på You tube och tryckt på sign up och jag fyller i alla fält förutom postal code eftersom jag inte kommer från uk us eller canada. Sen när jag trycker på sign up står detta. <_< Sorry. Based on the information you have submitted to us, you are ineligible to register for YouTube.com. jag har försökt och ändrat på allt fram och tillbaka med det går ändå inte. :( Kan någon hjälpa mig :huh: Citera
sp3tan Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Skrivet 14 Mars 2007 sure .. ska ja registrera mig sedan kan du få den jag registrerat :)? det e ena tipset då :P .. men sj e jag inte registrerad på youtube .. pallar inte ^^ Citera
Soad_token Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Skrivet 14 Mars 2007 (redigerat) Jag skrev i ett 5 siffrigt nummer 746 34 funkar på det flesta sidor. annars kan ju mejlet ha hamnat i skräppost. Soad_token Redigerat 15 Mars 2007 av Soad_token Citera
Aegzor Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Skrivet 15 Mars 2007 Du har antagligen fyllt i att du är 11, jag tror man måste vara typ 13 för att få registrera sig. Eller så är det eposten som är fel. Citera
XX2 Skrivet 16 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2007 (redigerat) Jag har skrivit i rätt e post använd min pappas födelse datum och testat de mest konstiga avändarnamn och passwords som finn. Men det funkar ändå inte. :blink: Jag fick det nu att funka. :) Redigerat 16 Mars 2007 av spelEric Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.