sp3tan Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 jaa som frågan säger .. händer det värkligen att dom kan typ tömma hela själva kredit kortet typ eller går det icke eller e de bara vanligt att man betalar member som man ska göra ( tex säger att det kostar 42kr per månad och att det bara drar så mkt eller har det värkligen hänt er vem som helst då att ni fått kredit kortet ( bank kortet ) tömt? sant eller falskt typ :) )`??tacksam för svar .. ( obs lås inte denna tråden föräns jag fått ett bra svar och ja säger till när ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Nej det har aldrig hänt..... men min kompis skaffade ett nytt konto där han la in pengarna på. Han la bara in precis så att det räkte och sen betalade han från det kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 ja men du vet ... i denna åldren som jag är i och försöker berätta till pappa att dom inte gör det för det e många medlemar ju i runescape ( members ) och dom litar på det men problemet är där .. mamma och pappa låter inte .. orättvist asså :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Har samma problem :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 (redigerat) runescape skulle aldrig ta mer pengar än vad det står...men sen finns det dem som kan ha hackat eller installerat en keylogger på din dator. då är det ganska stor chans att dem (hackaren) snor banknummert och alla dina pengar. Redigerat 21 Mars 2007 av fuskaren91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 21 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 bra eheh ska inte bli members .. damn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Det spelar ingen roll om du e member eller inte har du en keylogger på datan töms kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 jag hadde oxå mamma o pappa problemet men jag skickade pengarna till en kompis så la han in pengarna på sitt konto o gjorde mej till member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.