ZeldaEpona Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Skrivet 15 Mars 2007 Hej! Jag behöver hjälp.Jag spelar Twiligth Princess och jag är i hyrule field och gått in till nåt ställe som heter kakariko village. Jag har fångat alla insekter förutom 2..... snällla säg vart dom andra finns!
ZeldaEpona Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 15 Mars 2007 tack!Men hur ser insekterna ut på kartan?
ZeldaEpona Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 15 Mars 2007 ok, men de är en insekt som inte går att ta...Den är i staden,vid ett hus som man gjorde sönder glaset på..snälla svara!
Kuzune Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Skrivet 15 Mars 2007 Är det i Bomb affären? Då ska det finnas en garderob på övre våningen, dasha in i den så kommer insekten ut.
ZeldaEpona Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 15 Mars 2007 jag har klarat alla insekterna nu!Tack gullis!Men vet du hur man ska göra för jag har kommit till nån goron som rullar men jag kan inte stoppa honom..Kan du hjälpa mej?
Kuzune Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Skrivet 15 Mars 2007 Du ska tillbaka till Kakariko Village och möta Renado. Han säger att du ska träffa Mayor Bo i Ordon Village. Gör det, av honom lär du dig att sumo-brottas, och du får även Iron Boots. Gå sen tillbaka till Goronen vid Death Mountain. Ta på Iron Boots, och när han rullar emot dig så ska du trycka A i rätt tillfälle för att brotta ner honom (som man gjorde med geten i början). Upprepa på alla Gorons på vägen till Death Mountain.
ZeldaEpona Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 18 Mars 2007 Hej igen! Jag undrar om du vet hur man ska göra en sak.Jag är i Zoras domain och de är 1 insekt där som jag inte vet hur man ska få tag i!Hoppas du vet vilken jag menar!
Fuskis96 Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Skrivet 4 Juni 2007 kan du säga hur man tar sig ut ur kakario nånting village grindarna är låsta snälla hjälp. :(
Rekommendera inlägg