Gäst LudvigRamone Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Har någon testat på ruby/Sapphire att heta Kiri? Tjejen i Sootopolis City heter det o hon frågar ju vad man heter! :cool: Och en till sak bara :P På B/R/LG/FR så e de en Eric i Fuschia City som undrar vad typ nån tjej e o man hittar henne i zafari zonen. hur gör man så dom träffar varandra? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Får man något av att heta Kiri <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Det e de jag undrar >.< :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sapprion Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Får man någon om man heter det eller vad då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Man får säkert inget.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Jag heter de på min nya men jag pallar inte spela ända dit -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg