kazme Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 hej igen har hittat vägen in till Sootopolis city och kollat i vartenda hus, har oxo hittat ubåten. men gymet är låst kan juh heller inte komma förbi vatten fallet på den andra ön. grottan i Sootopolis city är oxo stängd det står en gubbe utanför och säger att jag inte får komma in :angry: någon som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 hej igen har hittat vägen in till Sootopolis city och kollat i vartenda hus, har oxo hittat ubåten. men gymet är låst kan juh heller inte komma förbi vatten fallet på den andra ön. grottan i Sootopolis city är oxo stängd det står en gubbe utanför och säger att jag inte får komma in :angry: någon som vet? Kolla här -->!?!<-- lite svårt att förklara på ett bra sätt ^^;. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sapprion Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 hej igen har hittat vägen in till Sootopolis city och kollat i vartenda hus, har oxo hittat ubåten. men gymet är låst kan juh heller inte komma förbi vatten fallet på den andra ön. grottan i Sootopolis city är oxo stängd det står en gubbe utanför och säger att jag inte får komma in :angry: någon som vet? Jag var inne och kollade lite det var shit bra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg