Nexz0 Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Hej är det någon som spelar flyff jag gör det om ni inte gör det ett tips börja ni kan ladda ner det på http://flyff.gpotato.com där ska du registrera dig och ladda ner spelet sen får du nog tillåta det för brandväggen man ska tillåta Neuz, Flyff och Nprotect game gurd ha så skoj :) om ni får igång det :blink: Tjenna! jag spelar flyff och har 6avatars på kern servern. lvl50 mage lvl48 merc lvl32 assist lvl18 merc lvl26 acrobat lvl29 acrobat Villken server lirar du på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Jag har en lvl 52 mage på demian. ja äger allt och alla i duel vill ni möta mig så heter ja Giblet. har även en assist på Laolf som ja är inne på ibland som är lvl 21 som heter giblet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 en kompis har tvingat mej att spela det... har kört bättre spel... men är på lvl11 iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Hade lvl 94 knight med dragon pet och full green , men jag tröttnade. Minns inte vad gubben hette men men... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 CrossFall..Inte illa faktiskt nice :)..Själv så har en gubbe på lvl 25, började nyss kan mkt endå om spelet och det är Sjukt roligt :)....Men många kanske bli plvlade, DÅ kan man inte lika mkt :D...Jag kämpade mina LVLAR själv (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Vad gör an på Flyff? Kan nån berätta vad man kan göra. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Ska börja köra flyff laddar ner det nu men vad finns det för klasser och vad gör man med dem? ;: PS: Vill köra på en erver med många svenska så tipsa mig gärna om servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 asså om man levlar hela vägen till 60 sj så kommer de ta lång tid, ja e en mage lvl 53 och får 0.40% exp för en lvl 60 gubbe men om man har adv party och fs(full suport assist) så kommer du få grymt mycket mer exp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Har en Level 33 Assist på Lawolf. Sitter o spelar nästan varje dag :D Säg till om jag ska hjälpa er med att levla ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 alltså jag har installerat ett flyff grej och då fick jag en grej på skrivbordet men hur spelarman det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 alltså jag har installerat ett flyff grej och då fick jag en grej på skrivbordet men hur spelarman detEn addon? Finns det såna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Hej =D Jag spelar på aibatt Mina Chars: MoonBow - lvl 67 bj MoonHealer - lvl 80 rm MoonYJ - lvl 60 yj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.