Gäst kerex Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 har spelat flyff var typ i lvl 38 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Flyff äger, är typ lvl 35 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 flyff e skit kul men tröttna på min mage lvl 53. vill ha en blader på lawolf eller kern men pallar inte lvla till 60 på en ny server har trotts allt rätt mkt pengar på min mage på demian och stick of well parpone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Hej är det någon som spelar flyff jag gör det om ni inte gör det ett tips börja ni kan ladda ner det på http://flyff.gpotato.com där ska du registrera dig och ladda ner spelet sen får du nog tillåta det för brandväggen man ska tillåta Neuz, Flyff och Nprotect game gurd ha så skoj :) om ni får igång det :blink: FLYFF är kul men det går inte igång längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 hur får man en kvast eller nåt man flyger med i flyff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) Flyff går visst igång, Men det är bugg för vissa :P jacob_96: Du köper det i Flaris =), Den dyraste kostar 200k, Alltså 200.000 :P Jag har en BP Assist i lvl 83, En Mage i lvl 49 :P, Och en Acrobat i lvl 24 :P =) Flyff är ett bra spel, MEN det kan vara tråkigt om man icke har något att göra!, Eller om du inte kan spelet, Så denna tråd var inte illa Redigerat 9 Februari 2008 av dragonaits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Tja jag kör då flyff, men asså jag undrar om nån som ej spelar vill ge bort sitt acc till mig, eller så kan vi byta för nåt. adda [email protected] om du är intresserad av att byta ditt flyff acc för nåt annnat eller om du helt enkelet e schysst och ej spelar och ger de till mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.