Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

kanske det men det kommer nog inte att snackas så mycket där så det blir kanskae lite onödigt, Men jag älskar BF 2 så det skulle vara väldigt kul om det blev ett sånt forum :cool:

Skrivet

Observera att de bara gör subforum till de spelen som är populära på sidan, jag tror ärligt talat att det inte skulle bli någon större aktivitet om det startades ett Battlefield-forum.

Skrivet

Ripto: Visst är det så, men Battlefield är ett väldigt stort spel och diskuteras mer än vanligt då 2142 nyligen släppts. Dessutom har det precis kommit ännu ett boosterpack (Northern Strike) vilket gör att det blir ännu större.

Det du svarar är ett vanligt svar. Dock är frågan vart gränsen går för att spelet ska räknas som stort.

Jag är själv ett Battlefield-f*n, så självklart har jag inget emot ett forum ;)

Skrivet

Spelforum kommer för att de behövs, för att konsollforumen oftast svämmar över av trådar till just de spelen.

Just Battlefield tror jag inte är aktivt nog för att få ett eget forum som det ser ut nu.

Skrivet

Jag tycker det vore kul och ha ett Battlefield alltenativ i Spelforumet.

Så man kunde prata BF och servers och sånt.

Men det vore det förmycket att fixa lr?

Jag skulle villa ha det jallafall :)

snacka inte om mitt namn :P

;:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...