Gäst newnameguy Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Jag skulle vara ganska aktiv i battlefield forumet iallafall :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 24 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 (redigerat) aa för många köper ju BF2142 nu. :P Som jag hehe. :D Blir det något bf forum? Redigerat 25 Mars 2007 av Star_Fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Jag skulle va riktiiigt aktiv i bf forumet om det blev ett. :cool: :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Vore bra ide, skulle locka till sig ganska många gömda Battlefield spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 2 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 aa,så en moderator elr något sånt kan vi inte fixa ett bf forum? Eller? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Men, Det är inte tillräckligt aktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Hur vet vi det innan vi har testat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 2 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 prisis hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Men kolla under "övriga konsoller" om det skrivs mkt om bf där så kommer dom nog göra ett.. (dom kan även finnas i : pc ps2 osv..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 2 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Jag vill att en moderator ska svara. helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Jag vill att en moderator ska svara. helst Det har någon redan gjort. (Xade). Och förresten så får du inget BF forum om du medvetet spammar ner hela forumet med frågor, ta de i samma tråd eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 3 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Dom frågorna kan jag inte ju jag har fått BF2 prisis! agry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.