master killx Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Skrivet 24 Februari 2004 hur kommer man till west sector? och hur många level för att få mega digimon?
rg_fuskare Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Skrivet 23 Januari 2005 för att få en mega digimon så måste din rookie digimon komma på Lv 40. Och för att gå till west sector så ska du gå till south station o ta gondolan ditt!!!
Potter_diggaren Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Skrivet 17 Maj 2005 nu vet jag det också...men är taomon och metalgreymon mega eller bara ultra? jag har dem men monmon har bara tre digiutvecklingar...renamon och agumon har fyra...
rg_fuskare Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Skrivet 17 Maj 2005 nu vet jag det också...men är taomon och metalgreymon mega eller bara ultra? jag har dem men monmon har bara tre digiutvecklingar...renamon och agumon har fyra... vill du få dem till Mega så ska du träna din rooki till Lv 40. o vill du komma till west sector så ska du ha submarimon. jag sa fel i den förra.
Potter_diggaren Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) eh...vet det...men jag frågade om de jag sa var mega eller ultra!!och förresten borde de vara ultra...jaja Redigerat 1 Juli 2005 av mj070
Rekommendera inlägg