SmeK Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) Tjaba! tänkte köpa nya nes spel. Jag gillar myket äventyr som super mario bros och link m.m gillar ochså skjut spel Här är en lista på dom jag har Batman the video game Mike tysons punch out Duck hunt Super mario bros Uncharted waters(skit tråkigt) Top gun the second misson Trojan Castlevania 2 simons quest Shadowgate Solomon's key Spy vs spy Rad racer Faxanadu Zelda 2 The adventure of Link Smurfarna(heter igäntligen Les Schtrogumpfs Track å field2 Ghost'n goblins Déjà vu P.S det var mina föräldrar som har köpt allt när dom lirade och när jag inte hade föds Ingen som vill ge mej tips? :( Redigerat 18 Mars 2007 av ranchit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Super Mario Bros 2 och 3 och Zelda I är väl självklara om du gillar Zelda och Mario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Ja dom är rätt bra. Men jag gillar spel med mycket story Zelda går ju bra då men som Tex Shadowgate och Ghost'n goblins Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Pro Wrestling! Man garvar ihjäl sig när man kör 2 player, för gubbarna ser så dumma ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Ok :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YumiChaan Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Ursäkta jag är lite konsig idag. Är inte det samma konol O__o eller jag vet inte vilket jag har ... hahah jag har den man kan ha disketer och sånna disketer som man har till datorn ;) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 det är väl inte direkt så lätt att få tag på nes-spel nu för tiden. köp nån "capcom classic collection" till ps2an istället så får du dom bästa nes och snes-liren. det är väl runt 20 spel eller nåt sånt i varje collection. och då slipper man en j*vla nes som krånglar hela tiden ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg