Viikiie Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 min dator kan inte läsa dvd skivor längre. den kunde den förr men inte nu längre. -min dator är en fujitsu siemens scaleo p -dvd stationen heter : DVDRRV-4164B. i utforkaren syns stationen som "DVD-RW-enhet (D:)" men när jag lägger i en dvd skiva jobbar datorn en stund och ändrar stationens namn till "cd-enhet (D:)" lampan på stationen blinkar. det är ingetr problem med cd skivor, bara DVD skivor.stationen hittar ingen cd alls. behöver hjälp. tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Fixa ny DVD program på datorn elr se att inställningarna är rätt. För du menar att du inte kan se på DVD på datorn va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 21 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 ja dator hittar inte dvdn ja lägger i. men kan söka lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 (redigerat) Fixa ny DVD program på datorn elr se att inställningarna är rätt. För du menar att du inte kan se på DVD på datorn va? DVD är inte bara filmer, DVD är ett annat format än CD så kan ta mer i minne. Men DVD andvänds mest för film eftersom den kan lagra stora filer, men kan andvändas till annat också. :cool: nu till topic.. Nu är det så att jag har exakt samma dator som dig Viikiie. Jag ska se efter om det inte finns några nya drivrutiner man ska ladda hem. Men du, du har väll Nero 6? isåfall kan du försöka ladda ner alla 4 uppdaterings paketen här: http://www.nero.com/nero6/eng/nero-up.php Redigerat 21 Mars 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 21 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 jag skall fråga pappa om han har laddat ner några uppdaterningar till nero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Är det bara en DVD eller alla? Kan du t.ex se på DVD-filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.