123spill Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Egentligen inte men jag förstår inte varför någon skulle villja sitta och lyssna på mig när jag pratar i telefon. Det är två helt andra saker. Visst det finns självklart människor som skulle sitta och lyssna men nu vad det är för konstiga personer vet jag inte. Men om inte man ska kunna övervaka mail,telefon och sådant så ska man f*n heller inte få ha kameror i affärer heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Egentligen inte men jag förstår inte varför någon skulle villja sitta och lyssna på mig när jag pratar i telefon. Tänk om och tänk rätt.Kameror i affärer borde vara obligatoriskt för personalens och kundernas egen säkerhet, för det händer ju att affärer blir utsatta för rån och då skulle kameror underlätta för att ta fast gärningsmännen. Dessutom är affärer allmänna platser och inte dina egendomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Egentligen inte men jag förstår inte varför någon skulle villja sitta och lyssna på mig när jag pratar i telefon. Men man ska inte bevaka för mycket även om det är en allmän plat, man har rätt att resa och röra sig fritt utan att bli filmad. Om man är politiskt aktiv vill man ju inte att folk ska kunna veta exakt vilka som deltar i vissa möten? Sen kan det bli väldigt lätt att utpressa folk om man får tag på information om vart och när dom åkt till vissa ställen, t.ex. stora delar av regeringe, domstol eller polischefer(inklusive militären) Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 (redigerat) Egentligen inte men jag förstår inte varför någon skulle villja sitta och lyssna på mig när jag pratar i telefon. Ja men säkerheten är trots allt det a och o och dessutom har långt i från alla tillgång till övervakningskameror. Varför skulle det bli lättare att utpressa regeringen för att säkerheten blev högre? Redigerat 15 Maj 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Alla har ej tillgång men det är inte omöjligt att få tillgång heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Egentligen inte men jag förstår inte varför någon skulle villja sitta och lyssna på mig när jag pratar i telefon. Om du varit misstänkt eller nåt i den stilen hade polisen säkert avlyssnat din telefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 (redigerat) Alla har ej tillgång men det är inte omöjligt att få tillgång heller. Vad skulle det göra med informationen? Statsministern har handlat på den kassa affären Konsum klockan 13:37!, alltså tror du inte skvallerpressen har koll på allt sånt? Redigerat 16 Maj 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Det som står i skvallertidningar är mest skit. Hur många kändisar tror du inte har fått sitt liv förstört efter så många lögner och teorier som skrivs om de där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Det är nog rätt många som har fått sina liv förstörda på grund av vad som har skrivits om de i skvallertidningar. Men det är många som köper skvallertidningar och som tycker att de är underhållande, förstår dock inte vad detta har med ämnet och göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Du fick svar på den frågan du ställde till mig ;) Egentligen inte men jag förstår inte varför någon skulle villja sitta och lyssna på mig när jag pratar i telefon. Ja men jag menar i annat fall alltså. Det jag menade var iaf någon skulle lyssna på ett helt vanligt samtal alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Asså alla som säger att det är väldetig få som har tillgång till övervaknigskameror har fel.Det finns tusentals kamror man kan kolla av via internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Källor är najs när man säger att nån annan har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.