Str4ndB3rg Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Kan någon ge mig en bra förkaring om skicka fuskamynt? För mig går det inte jag går in på skicka fuskamynt och te.x skriver coolakillen om han heter så men det går inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Du måste ju skriva hur mycket FM du vill skicka^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 kolla så du skrivit in allt som behövs, kolla namnet till den du ska skicka de till, skillnad på stora å små bokstäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 21 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Jag kopierar hans namn. Så skriver jag 10 te.x där det står hur mycket man ska skicka..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Jag kopierar hans namn. Så skriver jag 10 te.x där det står hur mycket man ska skicka..... hur vet du att det inte funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Skriver du in meddelande också? Vad får du för felmeddelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Skriver du in meddelande också? Vad får du för felmeddelande? Man behöver inte skicka Meddelande Star_Fox : skriver du ba 10, eller skriver du 10 FM?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.