Hoppa till innehåll

Rasism


andennn
 Dela

Rekommendera inlägg

Du är så omogen, du blir grining över minsta lilla, väx upp <_<

OCh om en utlänning går på mig så spöar jag ner skiten, jag är inte rädd för dom, och kommer alldrig att bli det.

 

Och ska jag fly från Sverige :lol:

Töntigaste jag har hört, det finns inte ett endaste skäl till att jag ska flytta från Sverige, jag är emot invandring, så varför skulle jag fly till ett annat land då? fucking Einstein!

 

Du låter som j*vla gandi, kan du inte för en gångs skull fatta att mörka är utsatta, och kommer alltid att bli.

 

Nähh, jag orkar inte disskutera med små barn, som inte vet vad en neger är, eller vad säger du Poison? -_-'

Med folk som du i farten kommer de alltid att bli utsatta.

Därför finns motståndet.

 

En liten skit som du är springer du ju bort och gömmer dig när fienden marscherar in i Sverige(om det skulle bryta ut krig dvs).

 

Och vem f*n är det som är grining?

Ta en titt på dig själv.

 

Vem f*n har förresten sagt att du skall vara rädd för utlänningar? Lär dig respektera dina medmänniskor. Som Guggo säger - du och alla andra nazister/rasister är en skam för Sverige och vårat samhälle.

 

Var väl några år sedan när en familj(som var invandrare) var på väg hem en kväll, då kommer ett gäng nazister och slår sönder pappan, mamman och sonen.

Och att du tycker att det är rätt - det tycker jag är patetisk.

 

Rasister, nazister/fascister eller kommer aldrig få ut alla invandrare, ni kommer aldrig vinna.

Visserligen lär den antifascistiska sidan inte heller att få ut nazisterna - kampen kommer att fortsätta och fortsätta.

 

Tror du invandrare kommer till Sverige för att dom VILL?

De har dåligt i deras ursprungsländer, de kommer till Sverige för att kunna leva sina liv, få en ny start(Majoriteten..).

 

Visst finns det invandrare som gör fel, men varför rikta sig mot alla invandrare? Det är som att rikta sig mot alla män för att det är mest män som begår mord.

"Brottsligheten har gått upp"

Ja men ju större populationen blir - destå högre blir brottslighetssiffran, visserligen har en del invandrare några nummer mer, men det betyder inte att vi ska slänga ut alla.

 

De ser på invandrare som en helhet. En invandrare gör ett fel - alla ska ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 159
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du är så omogen, du blir grining över minsta lilla, väx upp <_<

OCh om en utlänning går på mig så spöar jag ner skiten, jag är inte rädd för dom, och kommer alldrig att bli det.

 

Och ska jag fly från Sverige :lol:

Töntigaste jag har hört, det finns inte ett endaste skäl till att jag ska flytta från Sverige, jag är emot invandring, så varför skulle jag fly till ett annat land då? fucking Einstein!

 

Du låter som j*vla gandi, kan du inte för en gångs skull fatta att mörka är utsatta, och kommer alltid att bli.

 

Nähh, jag orkar inte disskutera med små barn, som inte vet vad en neger är, eller vad säger du Poison? -_-'

Låter som en klassisk undanflykt när man börjar inse att ens argument inte håller.

 

Förövrigt är rasister/nazister en skam för Sverige och det svenska samhället.

 

Jag kan disskutera detta 24/7, men det blir bara jobbigt då alla skriver, nazi/rasism är olagligt, alla dom ska dö bla bla bla!

 

Poison* Varför skriver du-

Med folk som du i farten kommer de alltid att bli utsatta.

 

Jag har inte sagt att jag är en nazi, eller rasist, vart f*n fick du det ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är så omogen, du blir grining över minsta lilla, väx upp <_<

OCh om en utlänning går på mig så spöar jag ner skiten, jag är inte rädd för dom, och kommer alldrig att bli det.

 

Och ska jag fly från Sverige :lol:

Töntigaste jag har hört, det finns inte ett endaste skäl till att jag ska flytta från Sverige, jag är emot invandring, så varför skulle jag fly till ett annat land då? fucking Einstein!

 

Du låter som j*vla gandi, kan du inte för en gångs skull fatta att mörka är utsatta, och kommer alltid att bli.

 

Nähh, jag orkar inte disskutera med små barn, som inte vet vad en neger är, eller vad säger du Poison? -_-'

 

Låter som en klassisk undanflykt när man börjar inse att ens argument inte håller.

 

Förövrigt är rasister/nazister en skam för Sverige och det svenska samhället.

 

Jag kan disskutera detta 24/7, men det blir bara jobbigt då alla skriver, nazi/rasism är olagligt, alla dom ska dö bla bla bla!

 

Poison* Varför skriver du-

Med folk som du i farten kommer de alltid att bli utsatta.

 

Jag har inte sagt att jag är en nazi, eller rasist, vart f*n fick du det ifrån?

 

Nästan ingen skriver att det är olagligt att vara nasse/rasse, tyvärr är en mycket stor del av nazisterna våldsamma och misshandlar invandrare - det är olagligt.

 

Förövrigt så agerar(-r+de) som en rasist, då antar jag att du antagligen är främlinghetsfientlig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är så omogen, du blir grining över minsta lilla, väx upp <_<

OCh om en utlänning går på mig så spöar jag ner skiten, jag är inte rädd för dom, och kommer alldrig att bli det.

 

Och ska jag fly från Sverige :lol:

Töntigaste jag har hört, det finns inte ett endaste skäl till att jag ska flytta från Sverige, jag är emot invandring, så varför skulle jag fly till ett annat land då? fucking Einstein!

 

Du låter som j*vla gandi, kan du inte för en gångs skull fatta att mörka är utsatta, och kommer alltid att bli.

 

Nähh, jag orkar inte disskutera med små barn, som inte vet vad en neger är, eller vad säger du Poison? -_-'

 

Låter som en klassisk undanflykt när man börjar inse att ens argument inte håller.

 

Förövrigt är rasister/nazister en skam för Sverige och det svenska samhället.

Jag kan disskutera detta 24/7, men det blir bara jobbigt då alla skriver, nazi/rasism är olagligt, alla dom ska dö bla bla bla!

 

Poison* Varför skriver du-

Med folk som du i farten kommer de alltid att bli utsatta.

 

Jag har inte sagt att jag är en nazi, eller rasist, vart f*n fick du det ifrån?

 

Nästan ingen skriver att det är olagligt att vara nasse/rasse, tyvärr är en mycket stor del av nazisterna våldsamma och misshandlar invandrare - det är olagligt.

 

Förövrigt så agerar(-r+de) som en rasist, då antar jag att du antagligen är främlinghetsfientlig.

 

Näh, ingen skriver att det är olagligt, men alla är emot det.

Och jag är inte främlingsfientlig, jag är bara emot invandring.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är så omogen, du blir grining över minsta lilla, väx upp <_<

OCh om en utlänning går på mig så spöar jag ner skiten, jag är inte rädd för dom, och kommer alldrig att bli det.

 

Och ska jag fly från Sverige :lol:

Töntigaste jag har hört, det finns inte ett endaste skäl till att jag ska flytta från Sverige, jag är emot invandring, så varför skulle jag fly till ett annat land då? fucking Einstein!

 

Du låter som j*vla gandi, kan du inte för en gångs skull fatta att mörka är utsatta, och kommer alltid att bli.

 

Nähh, jag orkar inte disskutera med små barn, som inte vet vad en neger är, eller vad säger du Poison? -_-'

 

Låter som en klassisk undanflykt när man börjar inse att ens argument inte håller.

 

Förövrigt är rasister/nazister en skam för Sverige och det svenska samhället.

Jag kan disskutera detta 24/7, men det blir bara jobbigt då alla skriver, nazi/rasism är olagligt, alla dom ska dö bla bla bla!

 

Poison* Varför skriver du-

Med folk som du i farten kommer de alltid att bli utsatta.

 

Jag har inte sagt att jag är en nazi, eller rasist, vart f*n fick du det ifrån?

Nästan ingen skriver att det är olagligt att vara nasse/rasse, tyvärr är en mycket stor del av nazisterna våldsamma och misshandlar invandrare - det är olagligt.

 

Förövrigt så agerar(-r+de) som en rasist, då antar jag att du antagligen är främlinghetsfientlig.

 

Näh, ingen skriver att det är olagligt, men alla är emot det.

Och jag är inte främlingsfientlig, jag är bara emot invandring.

 

Så du har inget emot utlänningar, bara de inte kommer hit?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allt ni säger om att rasism är okej och sånt är bara för att ni själva inte är invandrare men tänk om ni hade varit, hade ni fortfarande haft samma åsikt? Vi är alla människor, alla har känslor och ingen gillar när nån sitter och skriker åt en bara för att du är från ett annat land! Tänk lite på det!

En invandrare (till Sverige) kan ju fortfarande vara rasist, det är inte så att kurder eller någon annan asiat bara inte kan vara det.

btw nazism handlar om att det enda rätta utseendet är blont hår och blåa ögon.

 

Men skärp dig :lol: Det var det roligaste för dagen X).

Hitler han var inte blond, eller hade blåa ögon, så det är bara pure bullshit!

 

Och en invandrare som kommer till Sverige kan inte vara en Rasist i Sverige, det går inte, han är ju som sagt en annan ras...

 

Nej jag vet att han inte var blond själv j*vla retard men det är vad han sa var "rätt" fattar du nu?

Så om vi säger att jag är rasist och åker till Spanien *POFF* försvinner det då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allt ni säger om att rasism är okej och sånt är bara för att ni själva inte är invandrare men tänk om ni hade varit, hade ni fortfarande haft samma åsikt? Vi är alla människor, alla har känslor och ingen gillar när nån sitter och skriker åt en bara för att du är från ett annat land! Tänk lite på det!

En invandrare (till Sverige) kan ju fortfarande vara rasist, det är inte så att kurder eller någon annan asiat bara inte kan vara det.

btw nazism handlar om att det enda rätta utseendet är blont hår och blåa ögon.

Men skärp dig :lol: Det var det roligaste för dagen X).

Hitler han var inte blond, eller hade blåa ögon, så det är bara pure bullshit!

 

Och en invandrare som kommer till Sverige kan inte vara en Rasist i Sverige, det går inte, han är ju som sagt en annan ras...

 

Nej jag vet att han inte var blond själv j*vla retard men det är vad han sa var "rätt" fattar du nu?

Så om vi säger att jag är rasist och åker till Spanien *POFF* försvinner det då?

 

En mörk, turk, å sånt, kan inte vara rasist, en neger kan inte vara rasist, och om du är en rasist och åker till Spanien..Nej, då är du fortfarande en rasist.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rasism för mig är ett sätt att uttrycka min ilska mot kriminella invandrare - Vita, svarta gula. Icke Svenska medborgare med spår i registret skall enligt mig inte ha rätten till att bosätta sig i Sverige. Den person som har kriminellt förflutet bör ej släppas in i Sverige eftersom att risken att brottsstatistiken ökar yttligare. Det går inte att försvara sig med att ''Cirka 80% av alla brott begås av Svenskar.'' För det första så anmäls och registreras inte alla brott som begås av invandrare. Dessa 20% av brott begås i detta fall av invandrare därmed ökar det brottsstatistiken med 20%.

 

Charlie är en vit man från New York och vill flytta till Sverige. Innan har får komma in i landet söker vi igenom hans brottregister. Enligt registret är har han aldrig begått något brott. Han släpps in i Sverige och får informationen att om han begår något brott inom sju år kommer han att utvisas från Sveriges rike.

 

Skulle man införa ett sådant system skulle brottsligheten, de tjugo procenten, minska. Det jag vill framföra är mina personliga åsikter sen om en del människor anser det som rasistiska godtar jag. Även det är en åsikt. Vita, svarta, gula är lika mycket värda - Vi är alla människor. Detta betyder dock inte att Sverige skall tillåta personer komma hit och begå brott. Detta skall förhindras!

 

När vi kommer till jämnställdheten mellan Svenskar och invandrare inom olika arbeten så skall inte Svenskar prioriteras först. Det är den bäste av två personer som skall prioriteras efter betyg och vilja, inte efter hudfärg eller annat tjafs.

 

Människor som kommer från olika religioner anser det fel att deras barn skall behöva infinna sig i en Svensk kyrka med en annan tro på exempelvis en skolavslutning, samt att sjunga Svenska sånger. En del anser det fel att vi går så lättklädda på allmäna badplatser eller att vi är stolta för vårat Sverige. Dessa människor skall ignoreras, bli trampade på tårna och inget av liknande krav skall genomföras utan ignoreras till hundra. Låt dessa människor lida för det land de valt. Där man bor, där är man, och där man är där gör man - ''take It or leave It''

 

Att anpassa sig till dit man kommer är ett krav för ett bra liv och trevnad.

Stirra dig inte blind på goda människor då det finns dåliga därtill.

 

Jag hoppas att alla förstått att jag värnar för Sverige dvs alla på detta forum och runt över hela landet, var ni än kommer ifrån. Jag dömmer inte människor från var kommer ifrån utan för vad de gör och är.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...