Cryo Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 jag ska inte ha moped. för dyrt och omiljövänligt. Skit samma.. Det e ju så kul :P Jag har haft moppe i över 2 år nu.. en Derbi Senda X-treme -04.. Den gör 80 nånting och med ett jäkligt gött axx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Själv kör man crescent compact. Fin moped dä. Tog mej runt älgåsruse på den och den har inte krånglat sen jag bytte krysskil och lite till på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 man har ju också haft två gamla fs-1 som gick runt 75-80 kmh :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennox Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 jag har en derbi senda 04 uttagen 05 som är skit frän och otrimmade som jag ska sälja för det är så j*vla tråkigt att åka moppe + att jag har tröttnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 (redigerat) Så nu har jag fått min derbi, crossmoppe, jag trimmade den direkt, satte in en lätt mc motor, å sånna saker, så nu är den uppe i 100, 110 i neförsbacke, så j*vla skönt att åka :D :D :D + en 07:a Redigerat 8 Maj 2007 av Svadilfare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 9 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 (redigerat) med en lätt mc motor borde den väll gå i mer än 100 ? om jag skulle trimma min moppe med nya rör och en 70 cc cylinder och allt som behövs för att moppen ska gå skulle den går över 110 antagligen ! Redigerat 9 Maj 2007 av philla kotte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Mm, men den är inte 100% trimmad, jag köpte en ganska billig mc motor, som klarar 80/90 sen så har jag ju trimmat den till 100/110. Men på min mc/enduro så går den i 150/155km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Imorrn ska de beställas LED-ljus osv till moppen iafa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Varför kör alla EU-moppar nuförtiden? :o Kommer ingen ihåg hur man såg upp till alla dessa som körde Yamaha DT -90 eller en Fs 1:a som brumma förbi i 90? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 11 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 tyvär...han aldrig beundra dt innan dom nya modellerna kom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Varför kör alla EU-moppar nuförtiden? :o Kommer ingen ihåg hur man såg upp till alla dessa som körde Yamaha DT -90 eller en Fs 1:a som brumma förbi i 90? :o fs-1 ftw ^^men ska nog sälja min mt5 och köpa en puch montana elr något gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Har en peugot viva city -00 just nu, trimmad så den går upp i 80. Den är vinröd o fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.