Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag ska inte ha moped. för dyrt och omiljövänligt.

Skit samma.. Det e ju så kul :P

Jag har haft moppe i över 2 år nu.. en Derbi Senda X-treme -04.. Den gör 80 nånting och med ett jäkligt gött axx.

• Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Själv kör man crescent compact. Fin moped dä. Tog mej runt älgåsruse på den och den har inte krånglat sen jag bytte krysskil och lite till på den.

Skrivet (redigerat)

Så nu har jag fått min derbi, crossmoppe, jag trimmade den direkt, satte in en lätt mc motor, å sånna saker, så nu är den uppe i 100, 110 i neförsbacke, så j*vla skönt att åka :D :D :D

+ en 07:a

Redigerat av Svadilfare
Skrivet (redigerat)

med en lätt mc motor borde den väll gå i mer än 100 ?

om jag skulle trimma min moppe med nya rör och en 70 cc cylinder och allt som behövs för att moppen ska gå skulle den går över 110 antagligen !

Redigerat av philla kotte
Skrivet

Mm, men den är inte 100% trimmad, jag köpte en ganska billig mc motor, som klarar 80/90 sen så har jag ju trimmat den till 100/110.

Men på min mc/enduro så går den i 150/155km/h

Gäst Yantra
Skrivet

Varför kör alla EU-moppar nuförtiden? :o Kommer ingen ihåg hur man såg upp till alla dessa som körde Yamaha DT -90 eller en Fs 1:a som brumma förbi i 90? :o

fs-1 ftw ^^

men ska nog sälja min mt5 och köpa en puch montana elr något gött

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...