Hoppa till innehåll

Dumheter,skämt,roliga Saker M.m

Gäst mithril

Rekommendera inlägg

Gäst mithril

Om din mamma hoppade i en pool skulle hela världen svämma över.

Det var inget isberg som gjorde så att Titanic sjönk, när din mamma steg på fartyget, gick hon rackt igenom. (DÅLIG)......

de var braXD Redigerat av mithril
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En flicka kom skuttandes hem från skolan en dag.

"Mamma, mamma" tjoade hon "vi räknade i skolan idag, och alla de andra kunde bara räkna till 4, men jag räknade till 10 jag. Skall du höra? 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10!" "Vad duktig du är", svarade mamman. "Det är för att jag är blond", sade flickan. "Ja, det är för att du är blond", svarade modern.

Nästa dag kom flickan tjoandes hem från skolan. "Mamma, mamma, idag läste vi alfabetet och alla de andra barnen kunde bara säga till D, men jag kunde ända till G jag! Vill du höra? A, B, C, D, E, F, G!" "Du är så duktig", sade modern leende. "Det är för att jag är blond", sade flickan. "Ja, det är för att du är blond", svarade modern moderligt.

Dagen därpå kom flickan hoppandes hem från skolan.

"Mamma, mamma, när vi duschade efter jympan idag såg jag att alla flickorna hade platta bröst, men jag har de här jag!" hojtade flickan, drog upp tröjan och visade ett par väl utvecklade 36C. "Du är så duktig min lilla vän", sade mamman. "Det är för att jag är blond", sade flickan. "Nej", sade mamman, "det är för att du är 24".

ahahah f*n vad bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fjärrkontrollen

Helskön dumhet du givetvis ska göra nästa gång ni ska se på film i klassrummet! Förbered dig genom att samla ihop alla fjärrkontroller ni har hemma, var gärna flera stycken så ni kan få ihop runt tio olika fjärrkontroller. Eftersom de flesta fjärrkontroller sänder på samma frekvens så är chansen stor att någon av era kontroller fungerar ihop med den TV eller video skolan har. Även om knapparna inte ger samma resultat som hemma så kommer läraren bli lite förvånad när TV:n byter kanaler av sig själv, ren magi.

Du kan inte mena allvar att dedär funkar, skulle va kul :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mithril
Fjärrkontrollen

Helskön dumhet du givetvis ska göra nästa gång ni ska se på film i klassrummet! Förbered dig genom att samla ihop alla fjärrkontroller ni har hemma, var gärna flera stycken så ni kan få ihop runt tio olika fjärrkontroller. Eftersom de flesta fjärrkontroller sänder på samma frekvens så är chansen stor att någon av era kontroller fungerar ihop med den TV eller video skolan har. Även om knapparna inte ger samma resultat som hemma så kommer läraren bli lite förvånad när TV:n byter kanaler av sig själv, ren magi.

Du kan inte mena allvar att dedär funkar, skulle va kul :P

prova och se XD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...