Gallardo Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Tja, jag tror jag behöver lite hjälp med mitt '' moveset '' till mitt nya team på Ruby. Jag tänker byta över två '' Eevee - egg '' från FireRed och sen vill jag att de senare ska utvecklas till Espeon och Umbreon. Espeon ; Psychic Morning Sun -''- -''- Umbreon ; Shadow Ball Moonlight -''- -''- Där det står ( -''- ) vil jag ha några bra attacker ( Det måste inte bara vara attacker som skadar ). Vilka ? Jag vill inte ha några tips av '' noobar '' utan sådana som kan spelet ; och har spelat länge, så inga Skitförslag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Så här: Espeon: Psychic. Morning Sun. Psych up. >nån el attack< Umbreon: Faint attack( shadow ball) Moonlight. Toxic. Confuseray. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 okej inga tips från nybörjare OCH inga psycical attacker till umbreon!Använd den som batton passer med def ev!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 (redigerat) Espeon Psychic Morning Sun Dig Psybeam Umbreon Shadow Ball Faint Attack Bite Moonlight Redigerat 21 Mars 2007 av ludvigwallentin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 (redigerat) Espeon Psychic Morning Sun Dig Psybeam Umbreon Shadow Ball Faint Attack Bite Moonlight du har dödat mig 4 ggr.. INTE dig till espeon INTE Shadow ball till umbreon INTE 2 dark attakcer till umbreon INTE 2 psychic attacker till espeon Redigerat 21 Mars 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 du har dödat mig 4 ggr.. INTE dig till espeon INTE Shadow ball till umbreon INTE 2 dark attakcer till umbreon INTE 2 psychic attacker till espeon <{POST_SNAPBACK}> Jo, Mina hade det och dom tog e4:ans 3 tränare! SJÄLVA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 vilken level? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Espeon: Psychic Morning Sun Calm Mind Baton Pass Umbreon: Toxic Moonlight Confuse Ray ---- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 22 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 (redigerat) Agiyr : De är just nu bara egg xD Men självklart blir det '' level '' 100 så småningom. Redigerat 22 Mars 2007 av Gallardo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 vilken level? Jag svarar åt honom, de var i level 58 båda två Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Espeon Calm mind Psychic Batonpass morning sun Umbreon Mean look/Curse Baton pass/Protect Wish/Moonlight Toxic/Shadow Ball Välj själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg