Rullis Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 A Polish immigrant went to the DMV to apply for a driver's license. First, of course, he had to take an eyesight test. The optician showed him a card with the letters 'C Z W I X N O S T A C Z.' "Can you read this?" the optician asked. "Read it?" the Polish guy replied, "I know the guy." Orkar inte översätta till svenska. : ) polandskämt ftw _/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 haha, underhållning detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Kanske svårt o fatta men men ; P "C Z W I X N O S T A C Z" är visst en kille som han känner, aka ett poland namn :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Nee :( Jag kommer från poland ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Polen, det heter väl Polen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Nej, också poland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Jag kommer okså från Polen . Sluta lägga ut sånna här skämt om vart man kommer ifrån , snälla . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 jag tycker polacker är roliga :D Sen utan att nån polack nämndes i dethär skämtet skulle det ju int vara lika roligt.. tycker int detär ett dugg taskigt eller stötande mot polacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 (redigerat) Jag kommer okså från Polen . Sluta lägga ut sånna här skämt om vart man kommer ifrån , snälla . Vaddå skämt?Nått fel med att komma därifrån? Redigerat 27 Mars 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 (redigerat) Jag har ett litet polack skämt: Hur ser man att en bil är från Polen? Polacken såklart. ;) Redigerat 27 Mars 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Lol, den var bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 jag tycker polacker är roliga :D Sen utan att nån polack nämndes i dethär skämtet skulle det ju int vara lika roligt.. tycker int detär ett dugg taskigt eller stötande mot polacker. Mm, när vi byter konsol får du träffa min morsa som kmr från polen.. Hoppas du garvar ;P Nej, det var inte stötande jag gillade faktist skämtet och jag är 50% polack.. Dem har väl säkert skämt om oss också^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.