Skywalker Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag hittade iallfall hit genom ett annat forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag visste om det jättelänge sen de bytte namn, så... Jag rega mig ba'. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Genom Google när jag sökte efter fusk! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Först var jag på reklam och så skrev jag fel så jag skrev fuskarna.nu och då kom den fram och jag började där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 av en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag sökte på google efter tv-spels sidor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Mi kompis hade berättat för mig om reklam (bara fusksidan). Och då brukade jag kolla där lite ibland. Sen skulle jag kolla på google om det fanns fler bra fusksidor. Och då hittade jag fuskarna. Sen hittade jag diskussionsforumet där. Men sen när jag skulle göra en återkomst var det förra forumet så jag regade mig som Son-Pucko och här är jag nu! Tadda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 En kompis berätta för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 En kompis berätta för mig. Samma här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jag försökte på www.fuskarna.nu men min brorsa sa att det var www.fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Sökte fusk på IT men tänkte inte på att det fanns ett forum förrän senare när man gick in och tog en titt av ren nyfikenhet. Sen blev det som det blev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 letade efter sidor och hittade fuskarna.nu bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg