GaaraOfSand Skrivet 17 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 (redigerat) det borde väl gå att beställa dom på nå Usa internet sida då får man dom då tidigare det blir ju ändå ingen skillnad på språket när dom kommer till Sverige. förutom om man inte köper japansk verison. Redigerat 17 April 2007 av gamesoldier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Jag tänker lugnt köpa Diamond! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 jag har det det är mega bra husen är typ 3D köpte det i usa jag tyker ni ska köpa diamond :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 AA ja har sett några prewievs och som sagt: grym grafik för o vara pokemon spelen, hus i 3D bland annat. Ja har inte bestämt mig än vilket av spelen jag ska köpa men det lutar åt diamond i alla fall haha Men jag undrar om det kommer en variant på emerald. Asså du kan tex möta dom både legendariska pokemonen haha skulle va kulom de kom i så fall :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Jag tänker köpa Pearl :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Ska köpa Diamond :D Jag köpte just ett DS till min syrra så att hon kan köpa Pearl så att vi kan spela tillsammans :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Jag kommer att köpa pearl för att alla ni andra vill ha diamond :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg