flewix Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Alltså kan man sufra på nätet på PSP:n ? Kan man surfa på nätet långt ifrån den angivna IP-adressen när man skapar en internet anslutning,hur gör man för att göra det?Jag fattar inte :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Ja du kan surfa på nätet om du har en trådlös router. Du kan även surfa gratis på nätet som hos hamburgar-resturangerna McDonalds och Max. D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Ja du kan surfa på nätet om du har en trådlös router. Du kan även surfa gratis på nätet som hos hamburgar-resturangerna McDonalds och Max. D ja på burger king i umeå går det också xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Häftigt, att det går att surfa på såna ställen. ( Det viste jag inte) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 går inte på alla går barA på en del ställen men om det står wifi på dörren så :P. går också på flygplatser men det kostar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 He, då ska jag nog testa det när jag är på typ Mc donalds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Visste inte att det gick på ställen som Mc' Donalds. Ska nog prova någon gång :P Yantra: Kostar det att surfa på flygplaster? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 tåg stationerna och x2000 har de me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Okej. Att det fanns på tåg visste ja inte :D Nice! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Då ska jag testa det nästa gång jag åker tåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 jag har bara hört att det gick att koppla upp sig på max men när jag försökte koppla upp mig på tåget gick de typ inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 jag har bara hört att det gick att koppla upp sig på max men när jag försökte koppla upp mig på tåget gick de typ inte Då kankse det kostar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg