Kanji Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 jag typ råglodde i 7 sek en gång.. fett med creds till dig va don't look at her breasts don't look unless you're absolutely positive that she can't see you looking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 (redigerat) Hon sa så:Assåå, om du vill se mina bröst kan du kanske titta liite diskretare?? jag typ råglodde i 7 sek en gång.. Men Angelo..Som om du är jordens mest intelligentaste och mmest oskyldiga lilla barn??Wouldn't think so huh? Redigerat 4 April 2007 av ludvigwallentin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The_Slayer Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Var alla andra lika omogna som The_Slayer när de var 12? För så minns inte jag att jag var. Är nog bara The_Slayer som är lite efter i sin ålder. (Btw, jag fattar att The_Slayers inlägg var menat att vara roligt, men man måste kunna vara seriös lite då och då.) Efter?Det är f*n du som är efter! Har inte du blivit beroende :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 det har hänt.. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.