Kanji Skrivet 3 April 2007 Rapport Skrivet 3 April 2007 jag typ råglodde i 7 sek en gång.. fett med creds till dig va don't look at her breasts don't look unless you're absolutely positive that she can't see you looking Citera
Gäst LudvigRamone Skrivet 4 April 2007 Rapport Skrivet 4 April 2007 (redigerat) Hon sa så:Assåå, om du vill se mina bröst kan du kanske titta liite diskretare?? jag typ råglodde i 7 sek en gång.. Men Angelo..Som om du är jordens mest intelligentaste och mmest oskyldiga lilla barn??Wouldn't think so huh? Redigerat 4 April 2007 av ludvigwallentin Citera
Gäst The_Slayer Skrivet 11 April 2007 Rapport Skrivet 11 April 2007 Var alla andra lika omogna som The_Slayer när de var 12? För så minns inte jag att jag var. Är nog bara The_Slayer som är lite efter i sin ålder. (Btw, jag fattar att The_Slayers inlägg var menat att vara roligt, men man måste kunna vara seriös lite då och då.) Efter?Det är f*n du som är efter! Har inte du blivit beroende :huh: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.