Garone Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Halo3 Crackdown och Gears of war 1 och 2. Är du blind eller bara efterbliven? De spelen du rabblade upp är antingen till PC eller Xbox 360 så gtfo plx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nazar96 Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 (redigerat) Halo3 Crackdown och Gears of war 1 och 2. har du inget liv eller? han fråga favorit spel till ps3. mina spel är killzone 2 och gta iv. Redigerat 21 Augusti 2009 av nazar96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Halo3 Crackdown och Gears of war 1 och 2. har du inget liv eller? han fråga favorit spel till ps3. mina spel är killzone 2 och gta iv. vadå är det något fel att vara inne på ps3 forumet, han kanske ba skrev det.. skit i det omg..hänger ofta i 360 forumet fast jag har ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Halo3 Crackdown och Gears of war 1 och 2. har du inget liv eller? han fråga favorit spel till ps3. mina spel är killzone 2 och gta iv. vadå är det något fel att vara inne på ps3 forumet, han kanske ba skrev det.. skit i det omg..hänger ofta i 360 forumet fast jag har ps3 Han skrev sina favorit 360 spel i en tråd som heter "PS3 Spel, Vilket är dit favorit spel till PS3?!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Har inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 COD 4 (finns) Och COD 6 (kmr komma ut) B) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.