Gäst Szellerie Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 BTW, spökbilen, kunde inte bilen ha lyckats köra under stängslet, för det svajade ju när polisen kom fram... Men mycket troligt att han filmar exakt då "poltergeisten" dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 (redigerat) Det kan väll vara så? Han tog väll fram kameran när "Poltergeisten" kom fram, eller? Redigerat 26 Mars 2007 av JoK3R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Visst kan stämma, men tycker det ser rätt fejkat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Vad ser "fejkat" ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Vad ser "fejkat" ut? Svårt att förklara... Visst, skyll på att jag försöker skylla ifrån mig, men jag tycker det som bara ser fejkat ut. (Dålig förklaring... >_>) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Aja okej . Det är ju din åsikt . :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 (redigerat) Vad ser "fejkat" ut? att han börjar filma skålen med vad det nu är långt innan den rör sig. apropå spökbilen så försvinner den ur bild innan den "kör igenom stängslet". min teori är att den handbromssladdar innan stängslet och kör ut ur bild sen är det en annan bil som försvinner på andra sidan stängslet. personen som filmar (tvekar på att det är en polis) är självklart inblandad. Redigerat 26 Mars 2007 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Tror inte, har aldrig gjort och kommer aldrig tro på spöken/andar. Det ända övernaturliga enligt mig är Gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Okej . Hoppas att du får se Gud då . :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Konstigt att han börja filma skålen precis innan den flyger iväg! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 TDY: Han kanske filmade nåt annat, sen kanske han märkte att det var skumt och lyckades filma det. Sen klippte han det i datan :rolleyes: BTW, låter det inte som han runkar :3 Jag har sett ett riktigt(?) spöke :o Hemma hos min mormor sent på kvällen satt jag ute och tog det lugnt, då får jag se något/någon vit sak som står uppe vid fönstret. Det lyser om det. Jag springer självklart in, och när jag vågar mig ut igen ca 5 min. senare är det borta... :o:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Ojj, märkligt . Har typ hänt mig okså . Hur såg det ut typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.