Xade Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Okej . Hoppas att du får se Gud då . :D En rekomendation för dig i största allmänhet, prata inte illa om folks tro och religion. Du kan få problem för vissa tar åt sig mer än vad du anar. Jag tror inte att Gud är något man kan se på jorden, man får möta honom i himmelriket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 (redigerat) Tror inte, har aldrig gjort och kommer aldrig tro på spöken/andar. Det ända övernaturliga enligt mig är Gud. Men, när man dör och kommer till himmlen blir man inte något slags övernatuligt då ? En ande eller något ? En fråga som alltid är skoj att ställa till troende: Hur vet du att gud är en man ? =D Redigerat 28 Mars 2007 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Konstigt att han börja filma skålen precis innan den flyger iväg! :rolleyes: Det man brukar göra är att filma poltergeist och för övrigt andra aktiviteter I timmar. Det finns folk som lägger ner år på att fånga något på band, där de skärs av till en minut. Vem skulle orka sitta och stirra I timmar? Personligen så är jag osäker på om just denna aktivitet är förfalskad. Det filmades av privatbruk och kan vara förfalskat. Det finns miljontals videos förfalskade eller sanna. Tyvärr finns det personer som gör allt för publicitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 hur f*n skulle en bil kunna göra under ett stängsel om inte polisbilen kunnde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 hur f*n skulle en bil kunna göra under ett stängsel om inte polisbilen kunnde? Det vet jag inte, men vad jag vet så körde bilen ner under staketet på höger sida och sedan kom lite längre fram på filmen från höger . :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Jag vet inte vad jag ska tro. En gång filmade jag en kompis och i slutet på filmen ser man underdelen av ett ansikte flimmra upp i några sekunder. Jag kommer nog inte lägga upp denna film, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 e du säker på att bilen kör under stängslet. och vrf lägger du inte upp filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Jaa, jag är rätt så så säker faktist . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Ojj, märkligt . Har typ hänt mig okså . Hur såg det ut typ? Asså, jag såg det ju inte så länge (blev för rädd) Men det såg typ ut som man såg en vit kvinnas ansikte och axlar... BTW, kolla in detta: Ängel i kyrka - Ett spöke(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Det ser konstigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Det ser ut som någon har satt ditt den på datan typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Nja, det ser nästan ut som det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.