Gäst UAP Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 det finns ju ett pogram på discovery channel om såna hus som det har späkat i. riktigt bra pogram. vet inte om det går längre men det verkade inte fake iaf. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Har ni hört talas om "Urban Legends"? Det är videos som tar upp det övernaturliga. en är riktigt läskig, särskilt flickan i bilen :o Alla finns på www.jk-cinema.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Seriöst ni som tror på andar/spöken. kolla på det här: OMG! hon är besatt av mörkrets makter!!! En poltergiest!!! precis. och hur tror ni att skålen kunde åka ner i golvet? fiskelina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 mm, med fiskelina, tror knappast spöken kan flytta saker, FÖR DEM FINNS INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 MEN SNÄLLA det finns inga spöken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Har ni hört talas om "Urban Legends"? Det är videos som tar upp det övernaturliga. en är riktigt läskig, särskilt flickan i bilen :o Alla finns på www.jk-cinema.com. Faen va läskig vågade nästan inte se hela avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 (redigerat) Reklam borttagen Jag tror på spöken Spök bilen det tror jag e sant Det slottet det e sant , hur lätt kan man redigera den så det ser ut som ett sklett/spöke. Det har dom bevis för det var sånna som var lite utanför kamran å den gick brevid honom då tog dom kort å det sägs att det inte blev något på det ena och sklett/spöke på det andra. Dom sa att han hadde vinter hanskar på sig:/Då sa han med omännsklig röst jag vill inte att någon ttar kort på mej. fast på engelska tror jag det var. Har mer att skriva men det räcker för mej Etv elle vad det hette det kan man göra meckaniska röster så Redigerat 17 April 2007 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Det slottet det e sant , hur lätt kan man redigera den så det ser ut som ett sklett/spöke. Det har dom bevis för det var sånna som var lite utanför kamran å den gick brevid honom då tog dom kort å det sägs att det inte blev något på det ena och sklett/spöke på det andra. Dom sa att han hadde vinter hanskar på sig:/Då sa han med omännsklig röst jag vill inte att någon ttar kort på mej. fast på engelska tror jag det var. för det första: det är VÄLDIGT lätt att klä ut sig till ett spöke, särskilt om man fångas på bild med en låg-kvalite övervakningskamera.För det andra: det fanns inga andra där när dörrarna öppnades... vad du har fått det ifrån vet jag inte. För det tredje: det har konfimerats att det var en antsälld som klädde ut sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Har ni hört talas om "Urban Legends"? Det är videos som tar upp det övernaturliga. en är riktigt läskig, särskilt flickan i bilen :o Alla finns på www.jk-cinema.com. Shiiet, as läskigt . ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Seriöst ni som tror på andar/spöken. kolla på det här: OMG! hon är besatt av mörkrets makter!!! En poltergiest!!! Jag hoppas du driver med mig. säg inte att du seriöst tror att det är något övernaturligt med den filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Har ni hört talas om "Urban Legends"? Det är videos som tar upp det övernaturliga. en är riktigt läskig, särskilt flickan i bilen :o Alla finns på www.jk-cinema.com. Haha vilken härlig ironi du har :D Allt var ju fake ffs -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.