Luxaxix Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 släng skiten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 nä spara på banken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Not tradeble, Går inte sälja i affär! går inte droppa så ngn anan tar upp det! inte värt nånting alltså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 nä men man kan skryta med att man klarat questet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 och den är inte lika dålig som bronze och den kan slå mycket på lesser demom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Den behövs i members questen Shadow of the Storm. Men annars funkar den bara på demoner. Alla demon monster på Rs är känsliga mot Silverlight. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Den är inte så bra, men jag skulle behålla den i banken tills den blir full och du inte vill slänga något annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Not tradeble, Går inte sälja i affär! går inte droppa så ngn anan tar upp det! inte värt nånting alltså! Du om du fattar bättre så, Om man droppar den så ser ingen den. Då går det den bort om du fattar bättre. Den är tradeable. Tradeable saker går inte trada och när man droppar så ser ingen den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 omg har läst igenom ditt inlägg 5 ggr men kan fortfarande inte lääsa vad det står men jag tror att du menar att tradeable betyder att det nite går att trada? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 (redigerat) Jag förstår inte heller!! jag tror att han menar att den är tradeable och därför inte går att byta. Traderable betyder typ "bytarduglig" elle "bytbar" estevan. Redigerat 30 Oktober 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 tradeable betyder att den går att byta. men silverlight är NOT tradeable och går därför inte att byta. men det är bara att slänga den för om du skulle vilja ha den igen så kan man köpa den av han i varrok castle(länge sen ja körde så minns inte vad han hette) för typ...100-200g har ja för mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 omg har läst igenom ditt inlägg 5 ggr men kan fortfarande inte lääsa vad det står men jag tror att du menar att tradeable betyder att det nite går att trada? Jag förstår inte heller!!jag tror att han menar att den är tradeable och därför inte går att byta. Traderable betyder typ "bytarduglig" elle "bytbar" estevan. Fattar inte ni erat problem. Lär er mera om runescape istället sitta här och bla inte kan nåt. Om man säger NOT tradeable så går det inte att trada -.- Så är det bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg