Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 det finns en liten skillnad mellan grafiken men jag skulle heller välja 360 så kan man köpa spel med mm. det är bara köpa HD-DVD till 360 så är det ju lika bra grafik.. HD-DVD.. grafik.. du fattar kanske själv att det är har nåt med varandra att göra? -_- HD-DVD är för filmer, vill man spela med HD får man köpa en HD-TV.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 det finns en liten skillnad mellan grafiken men jag skulle heller välja 360 så kan man köpa spel med mm. det är bara köpa HD-DVD till 360 så är det ju lika bra grafik.. ni är verkligen dumma vet du vad HD-DVD och Blu-ray är ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Devils_Lawyer Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 hur kan ni säga att ps3 är lika som ps2? det är ju som att säga att volvo är lika snabb som ferrari. ps3 äger sönder ps2. spela gärna ps3 innan ni kommer med dumma kommentarer. ps3 är dyr på grund av blueray som normalt kostar runt 10000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle179 Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jag har ps3 och den är mycket bättre än ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 det finns en liten skillnad mellan grafiken men jag skulle heller välja 360 så kan man köpa spel med mm. det är bara köpa HD-DVD till 360 så är det ju lika bra grafik.. nej, "vi" är verkligen smarta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 men det är ju så himla bra grafik.. och spelen kommer nog efter ett tag. Jag kommer köpa det när jag får råd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 priset är det dåliga :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 (redigerat) Allt är SÅ bra men priset är ganska dåligt :(. men ja allt annat är bra. Internet, kolla på filmer, grafiken, å sådant.. Redigerat 17 April 2007 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Bara för att priset är högst så ska det inte betyda att hela konsollen är dålig.. Tänk lite innan ni skriver. Blue - Ray är faktist ganska dyrt och jag tycker priset är helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Jo såklart det är billigt för att vara en sådan konsol. Men det är dyrt ändå tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 bra med ps3:Blu-ray spelare, grafik monster, sixaxis, tyst, rätt så bra spel. Dåligt med ps3:dyr för att vara en konsoll, få spel ut i butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Den är för dyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.