Gäst rivers Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Var hos min kompis härom dan, och tittade på en film på hans dator, en Blu-Ray film. Snacka om kvalité, är det nån som har provat att använda Blu-Ray? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 vad är blu-ray? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 vad är blu-ray? En skiva som man kan lagra 30gb på. Alltså en skiva för hdtv och extremt stora spel som microsoft flight simulator x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 jag har inte prövat blu-ray men jag tycker det verkar lovande, kommer dock inte köpa det förrän priset är nogolunda rimligt (det är ju ganska så dyrt idag...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 va i new york för ett tag sen och i en affär så visade dom en film i b-r, det var exremt bra :P och så visade dom ju filmen på en typ 64 tums-skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jag har inte testa, men vad jag läst och hört att det är skit bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.