Hoppa till innehåll

Dwarf/gnome Warrior?


Maestrow
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Välj lätt Dwarf, de är bäst som tank, de har Stoneform vilket kan underlätta tankandet och de har mest armor, healt och stamina från börjar, med andra ord har de mer än en gnome med samma gear.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Det värsta kan hända för warriors är att dem blir fastfrusna av frostnova eller immobilzad, då behöver man ju escape artist sen intercepta bara!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men ta gnome lätt dom e så sköna för dvärgar e så tjocka och klumpiga + att de känns att man springer så söligt:P

 

Det var inte det bästa argument man hört. Jag skulle säga att Dwarf är bättre Warrior, säger även en del på WoW's officiella hemsida.

 

Ska du satsa på PvP eller raids/instancer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle säga Dwarf som tank, mer bas-HP, och tro mig, Stoneform är en välsignelse för bossen Moroes i Karazhan. (denna gör en Garrote, som varar i 5 minuter, men den går bort med Stoneform)

Gnomes ser (enligt mig) fräckare ut, och är grymma i PvP på grund av Escape Master. (så hette den väl?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle säga Dwarf som tank, mer bas-HP, och tro mig, Stoneform är en välsignelse för bossen Moroes i Karazhan. (denna gör en Garrote, som varar i 5 minuter, men den går bort med Stoneform)

Gnomes ser (enligt mig) fräckare ut, och är grymma i PvP på grund av Escape Master. (så hette den väl?)

 

Escape Artist :P

 

Japp men nu blev jag osäker :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle säga Dwarf som tank, mer bas-HP, och tro mig, Stoneform är en välsignelse för bossen Moroes i Karazhan. (denna gör en Garrote, som varar i 5 minuter, men den går bort med Stoneform)

Gnomes ser (enligt mig) fräckare ut, och är grymma i PvP på grund av Escape Master. (så hette den väl?)

 

Ta inget av dem och rolla en Horde! :rambo:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle säga Dwarf som tank, mer bas-HP, och tro mig, Stoneform är en välsignelse för bossen Moroes i Karazhan. (denna gör en Garrote, som varar i 5 minuter, men den går bort med Stoneform)

Gnomes ser (enligt mig) fräckare ut, och är grymma i PvP på grund av Escape Master. (så hette den väl?)

 

Word =D Men ta o gör en tauren/undead warr, horde är ju skönaste människorna >:D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle säga Dwarf som tank, mer bas-HP, och tro mig, Stoneform är en välsignelse för bossen Moroes i Karazhan. (denna gör en Garrote, som varar i 5 minuter, men den går bort med Stoneform)

Gnomes ser (enligt mig) fräckare ut, och är grymma i PvP på grund av Escape Master. (så hette den väl?)

 

Oj, har dom blivit människor nu också?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...