Gäst UAP Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 när jag startar internet så tar det en lång stund innan det startar men sen blir det normalt igen men om jag ska ta upp en till internet sida så tar det långt tid igen? nån som vet vad jag ska göra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Har du något fildelnings program igång då? Antingen det eller så är det att du har full proppat din data med skit . :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Har du något fildelnings program igång då? Antingen det eller så är det att du har full proppat din data med skit . :huh: jag har inget sånt pogram igån och ingen skit tror jag :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Sök igenom den då? Annars kanske du har ställt in att du kör genom nån seg proxy.. Kolla Proxy-iinställningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Prova radera alla cookies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Det kan finnas program som är igång men som inte du ser, tryck in aktivitetshanteraren . (ctrl+alt+delete) Och sen ska du gå in på "processer" . Där ser du det mästa som är igång . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 har sökt igenom datorn finns inget skit. jag har raderat alla cookies. och vart kan man kolla Proxy-iinställningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Det kan jag inte svara på, sorry . Du får vänta tills det kommer någon dataexpert . :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Det kan jag inte svara på, sorry . Du får vänta tills det kommer någon dataexpert . :D hah okej tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Internet alternativ(om du har IE), anlutningar, "lan-inställningar" och sedan kryssar man ur en ruta där det står "Använd en proxy ser...." Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Internet alternativ(om du har IE), anlutningar, "lan-inställningar" och sedan kryssar man ur en ruta där det står "Använd en proxy ser...." Soad_token den va redan ur kryssad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 stäng an datorn och bredbandet och starta om.det funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.