Hoppa till innehåll

Photoshop Cs2


Gäst alan.shalaji

Rekommendera inlägg

Gäst alan.shalaji

men det skulle bli väldigt jobigt att redigera den där, cirka 29 bilder per sekund  :o

 

Finns det något bättre program då? För mitt Pinnacle studio 9 vägrar att spela upp mina filmer. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Filmer på Photoshop CS2? Nej, du. Det din hypersmarta kompis menar är nog i så fall att man kan animera i .GIF i Imageready.

 

Jag förstår att man inte kan ta filmer direkt och lägga till. Men han sa att man skulle dela upp varje film i bilder. Och sen kunde man rita på bilderna. Men hur delar man upp en film?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det skulle bli väldigt jobigt att redigera den där, cirka 29 bilder per sekund  :o

 

Det finns kanske en sissådär 20 redigeringsprogram till att använda. Photoshop är obrukbart till det ändamålet. Vad hade du tänkt att göra föressten? Du kan ju knappast klippa i en film om du redan har den uppdelad i miljarders olika bilder... ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som excitebike90 sa så tycker jag att Sony Vegas 7 är bäst.

 

men det skulle bli väldigt jobigt att redigera den där, cirka 29 bilder per sekund  :o

 

Jo, det finns ett program som klipper ihop bilderna till 1 film, det heter VirtualDub som jag andvänder när jag gör filmer med Sourcerecorder på Source spel.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...