Gäst Szellerie Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 skitbra sida för att vara din första! Och förresten det är reklam på den andra skitsidan (som liknar denna fast den suger :S ) Denna suger också >_> Ontopic: Mycket bra jobbat! Du kan nog göra rätt bra hemsidor i framtiden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Bra för att vara första sidan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 hur har du gjort en sån bra hemsida jag har försökt i en halv år men har inte klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 (redigerat) Väldigt bra för att vara den första. Använder du HTML och CSS eller vad använder du? Jag använder mig av html(mest i alla fall). Och designen gjorde jag i PS men det är min första layout som jag har gjort i PS så den är ju inte så bra. :rolleyes: Redigerat 29 Mars 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Det du behöver göra är att lägga till CSS. Går snabbare än att använda <font>-taggar överallt. Då behöver du bara skriva <span id="rubrik">Välkommen</span>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 jag har ingen hemsida men har en forum http://svensk-forum.egetforum.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Det du behöver göra är att lägga till CSS. Går snabbare än att använda <font>-taggar överallt. Då behöver du bara skriva <span id="rubrik">Välkommen</span>. mm, men genom att jag inte är så duktig tänkte jag som så att jag först skulle lära mig att behärska HTML. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 ok var hittade du servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 ok var hittade du servern Vilken server? Menade du hosten som jag lade upp sidan på? I så fall är det 110mb.com. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Väldigt bra för din för att vara din första!!! Vad heter låten som finns på sidan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Här är min första hemsida: Nedladdningar Klaga helst inte så Jätte mycket på den för att det är ju som jag redan har sagt min första hemsida. Om du är inne där så kan du väll passa på att ladda ner t.ex. spelen som finns där :). Tycker den va fin, men addressen till den är krånglig http://jimutt.110mb.com/spel.htmlKolla om du kan ändra till nått bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 du kan testa att gå in på www.webb.se där kan man få en lättare adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.