Aircondition Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Skrivet 26 Mars 2007 (redigerat) Kör Medieval II campaignen och börjar få minus i pengar. Dessutom har många av mina städer nått toppen av befolkning, så jag behöver uppgradera. Det finns inga Rebel städer i närheten och jag vill inte gå i krig med något kristet land. (Påven arg :unsure: ) Hur ska jag göra för att snabbt få mer pengar? Väldigt tacksam för svar. Redigerat 26 Mars 2007 av The_Dark_Yoda Citera
Gäst UAP Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Skrivet 26 Mars 2007 Kör Medieval II campaignen och börjar få minus i pengar. Dessutom har många av mina städer nått toppen av befolkning, så jag behöver uppgradera. Det finns inga Rebel städer i närheten och jag vill inte gå i krig med något kristet land. (Påven arg :unsure: ) Hur ska jag göra för att snabbt få mer pengar? Väldigt tacksam för svar. va så på mig också jag gav bort nån av mina städer sen tog jag över andra också sen efter ett tag började jag få plus igen.kolla om du håller på att bygga något i städerna isåfall avbryt dom Citera
Soad_token Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Skrivet 26 Mars 2007 annars brukar man kunna avskeda stora arméer som blir över...i mitten av sitt välde. Soad_token Citera
Aircondition Skrivet 1 April 2007 Författare Rapport Skrivet 1 April 2007 (redigerat) Tack, ni båda som skrivit. Skulle dock behöva lite fler tips. Redigerat 1 April 2007 av The_Dark_Yoda Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.